Jos et hyväksy tekemäämme päätöstä luettuasi ehdot, ota yhteyttä vahinkoteknikkoon, joka on käsitellyt tapauksesi ja tuntee sen parhaiten. Keskustelu voi usein auttaa selventämään mahdolliset epäselvyydet.
Jos olet edelleen tyytymätön päätökseen ja uskot sen olevan virheellinen, voit pyytää uudelleenkäsittelyä toiselta teknikolta. Kirjoita kirjallinen perustelusi päätöksen virheellisyydestä ja lähetä se sähköpostitse vahinko-osastollemme. uudelleenkasittely@autoconcept.fi.
Voit saada asiasi käsiteltäväksi asiakasasiamiehellämme enintään kolme kuukautta vahinkopäätöksen saamisesta. Ota yhteyttä asiakasasiamieheen, jos et pääse yhteisymmärrykseen käsittelijän kanssa.
Kuluttajaneuvonta auttaa kuluttaja-asioihin liittyvien ongelmien ratkaisussa. Yksityishenkilönä sinulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Sekä yrityksillä että yksityishenkilöillä on mahdollisuus nostaa kanne yleisessä tuomioistuimessa asiansa tutkintaa varten.