Skip to main content

Jos emme ole samaa mieltä

Tavoitteenamme on, että olet tyytyväinen palveluumme. Joskus vahinkoasioissa voi kuitenkin syntyä väärinkäsityksiä tai epäselvyyksiä.

Jos et ole täysin tyytyväinen asiasi käsittelyyn, suosittelemme aloittamaan kirjautumalla omille sivuillesi. Sieltä löydät tuotteidesi ehdot sekä tarkat tiedot siitä, mitä ne kattavat. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa kysymyksissä ja selvittää tilanteesi yhdessä kanssasi.

2. Ota yhteyttä vahinkokäsittelijääsi

Jos et hyväksy tekemäämme päätöstä luettuasi ehdot, ota yhteyttä vahinkoteknikkoon, joka on käsitellyt tapauksesi ja tuntee sen parhaiten. Keskustelu voi usein auttaa selventämään mahdolliset epäselvyydet.

3. Uudelleenkäsittely

Jos olet edelleen tyytymätön päätökseen ja uskot sen olevan virheellinen, voit pyytää uudelleenkäsittelyä toiselta teknikolta. Kirjoita kirjallinen perustelusi päätöksen virheellisyydestä ja lähetä se sähköpostitse vahinko-osastollemme. uudelleenkasittely@autoconcept.fi.

4. Ota yhteyttä asiakasasiamieheen

Voit saada asiasi käsiteltäväksi asiakasasiamiehellämme enintään kolme kuukautta vahinkopäätöksen saamisesta. Ota yhteyttä asiakasasiamieheen, jos et pääse yhteisymmärrykseen käsittelijän kanssa.

Muita yhteydenottotahoja

Kuluttajaneuvonta auttaa kuluttaja-asioihin liittyvien ongelmien ratkaisussa. Yksityishenkilönä sinulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Sekä yrityksillä että yksityishenkilöillä on mahdollisuus nostaa kanne yleisessä tuomioistuimessa asiansa tutkintaa varten.